ONLINE BİLET

Yolcu Hakları


Dünden bugüne “Türkiye’nin Kavuşturan Gücü” olarak, araçlarımızdaki yolcularımızı hep misafirimiz olarak gördük.“Kaliteyi opsiyon olarak değil standart olarak sunma” hedefimizden hiçbir zaman taviz vermedik. Çünkü biz; “Kalite ülkemizin güzel insanlarının en doğal hakkıdır” diyoruz.

Karayolu ile yolcu taşımacılığında; güvenli, yenilikçi ve “Koşulsuz yolcu memnuniyetini” önceleyen hizmet anlayışımız bizim temel vizyonumuzdur.

Bu vizyon ile yolcularımızın hizmet aldıkları tüm süreçlerde; kurum kültürümüzün bir ifadesi ve “Toplam Kalite Yönetiminin” gereği olarak çalışmalarımızı aşağıdaki ilkeler ışığında gerçekleştirmekteyiz.

Güvenli Yolculuk Hakkı

Tüm yolcularımızın güvenli yolculuklar gerçekleştirebilmeleri için gerekli tüm tedbirlerin alınmasını ilke edindik.

Koşulsuz Yolcu Mutluluğu Hakkı

Koşulsuz yolcu mutluluğunu sağlamak ve keyifli yolculuklar gerçekleştirmeleri için yolcularımızın bugün ve gelecekteki ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamayı ilke edindik. Türkiye’nin en tecrübeli ekibi olarak tüm çalışanlarımız tarafından bu ilkemiz benimsenmiştir.

Keyifli Yolculuk Hakkı

Yerli ve Milli bir marka olarak; tarihi değerlerimizi ve geleneklerimizi kurum kültürümüz olarak benimseriz. Geleneklerimizde misafirin en iyi şekilde ağırlanması ve “ikram” olmazsa olmazlarımızın başındadır. Her yolcumuzu misafirimiz olarak kabul eder; zengin ikram menülerimiz ile Türk misafirperverliğine uygun ağırlarız.

Saygı ve İtibar Görme Hakkı

Yolcularımız güleryüzlü, nazik ve saygılı bir yaklaşımla yolculuk gerçekleştirme hakkına sahiptir.

Mahremiyet ve Gizlilik Hakkı

Yolcularımızın kişisel bilgilerinin, seyahat programlarının gizli kalması ve bu hususlarda gerekli tüm yasal zorunlulukları yerine getirmeyi her koşulda öncelikli tutarız.

Bilgi İsteme Hakkı

Yolcularımız, hizmet süreçlerimizin tüm aşamalarına dair bilgi edinme hakkına sahiptir. A’dan Z’ye tüm destek birimlerimiz, şirket kültürümüzü benimseyen tüm çalışanlarımız ile yolcularımızın sorularını cevaplamak temel prensibimizdir.

Doğru Bilgi Edinme Hakkı

Yolculuk öncesine ve sonrasına ait tüm süreçlerde bizlere güven duyan yolcularımızı her zaman ve her koşulda doğru bilgilendirmek değişmez ilkelerimizdendir.

Taahhüt Edilen Zamanda Ulaşma Hakkı

Etik ve dürüst işletme anlayışı gereği; seferlerimizin kalkış ve varış saatlerini gerçekçi bir şekilde programlayarak yolcularımızı yanıltmadan doğru bir şekilde paylaşmayı ilke edindik.

Şikâyet/Görüş ve Öneri Bildirme Hakkı

Yolcularımız, haklarının ihmali veya memnuniyetsizlik yaşamaları halinde şikâyet mekanizmasının başlatılması, sonuçlandırılması ve sonucundan haberdar edilmesi hakkına sahiptir. Başvurudan itibaren 24 saat içerisinde geri dönüş yapmak, 7/24 ulaşılabilir olan Çağrı Merkezimiz ve Yolcu İlişkileri Departmanımızın ana felsefesidir.

Dini Vecibelerini Yerine Getirme Hakkı

Yolcularımızın dini vecibelerini yerine getirebilmeleri için azami hassasiyet gösterir ve gereken tedbirleri alırız. Duraklama noktalarımızda ibadet alanlarının bulunmasına özen gösterir, Ramazan ayı süresince ikram ve mola programlarımızı iftar ve sahur zamanlarına göre güncelleriz.

Koşulsuz Ücret İadesi ve Değişim Hakkı

“Seyahat Etmek Özgürlüktür” ilkesini benimseyerek, yolcularımıza seyahat programlarında daha fazla esneklik ve özgürlük imkânı sunmayı prensip edindik. Yolcularımız satış of islerimiz, çağrı merkezimiz, web sitemiz ve mobil uygulamamız üzerinden, hareket saatinden 6 saat öncesine kadar bilet değişiklik ve iptal işlemlerini koşulsuz olarak yapabilirler. Ayrıca Pamukkart üyesi yolcularımız seferlerimizden 2 saat öncesine kadar üyelik hesaplarından online olarak biletlerini açığa alabilmektedirler.

Mal Güvenliği Hakkı

Tüm araçlarımızda bagaj bölümlerinin düzenli ve hijyenik olmasına özen göstermekte, sefer boyunca bagajlarının kayıpsız ve sağlam şekilde taşınması için gerekli önlemleri almaktayız. Yolcularımızın bagajlarıyla ilgili haklarının ihmal edilmesi halinde yolcularımıza gerekli desteği vermek üzere Çağrı Merkezimiz ve Yolcu İlişkileri Departmanımız 7/24 ulaşılabilir durumdadır.